وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

سروش صحت

تازه بعد از مدتها دارم سریال لیسانسه ها رو میبینم اونموقع خوابگاه بودم نمیدیدم یکی دو قسمتشم خونه ی دوستم دیدم گفتم چقدر بی مزه ان ... ولی الان واقعا برام فرق داره نمیدونم شاید چون از اول فیلم در جریان فیلم نبودم اونموقع درکش نکردم ولی الان فکر میکنم سروش صحت بهترین فیلم طنز ایران رو ساخته با کلی نقدهای اساسی  در قالب طنز، فعلا قسمت ۱۵ هستم ... بعضی از نقد هاش در عین طنز بودن واقعا جای گریه داره ... مثلا وقتی مسعود دنبال کار میگرده و میبینه در دکه روزنامه فروشی یه عالمه جوون دارن زنگ میزنن به شرکت های مختلف ... یا وقتی پدر مازیار که معتاد بود به بچه اش گفت زخم رو صورتت از قبل بوده یا الان ایجاد شده یعنی در این حد به بچه اش بی توجه بود ... به افتخار سروش صحت 👏👏👏👏

  • ۹۹/۱۲/۱۶
  • دکتر محیصا

نظرات (۴)

  • ربولی حسن کور
  • سلام

    من هم هیچ وقت ندیدمش 

    پاسخ:
    سلام اگر تونستید فصل یک رو ببینید خوبه برای رفع خستگی 
  • ربولی حسن کور
  • سلام

    چه سریال طولانی!

    تموم نشده هنوز که پست بگذارین؟!

    پاسخ:
    سلام میخوام بزارم وقت نمیشه 😭

    سلاااام, هممه خاطراتی که نوشتی رو خوندم! عالی بود!

    حالا این چیزا که گفتن نداشت! چاپلوسیه! اخ ببخشید منظورم مقدمست! ولی دروغ نگفتم, واقعا خوندم و خیلی هم جالب بود! حقیقتش ازت یه مشورت میخوام!

    امسال کنکور دادم شدم 1200! حالا بین دندون و پزشکی و فیزیو موندم! میشه نظرتو بدونم؟ هر سه رو علاقه دارم پس میمونه بازار کار و چیز دیگه ای اگر باشه! دندون و پزشکی شهر خودم رو قطعا میتونم بیارم و فیزیو هم که دانشگاه تهران!

    پاسخ:
    سلام دندون پزشکی زودتر وارد بازار کار میشید و سختیش کمتر از پزشکیه . پزشکیه هم یکسری تخصصاش خیلی درامد دارن که اونم خیلی طولانی به اون مرحله میشه رسید

    خیلی مرسی

    پاسخ:
    خواهش می کنم موفق باشید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی