وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

B.W

هر بخش پریودونشیوم یک راز مسحور کننده دارد... مثل لثه، انگار اوج تکامل لثه در biologic width نهفته است و گویی هستی B.W در رسیدن به دندان معنا پیدا می کند.اگر دندانی نباشد B.W هم دچار عدم می شود. وقتی تمام عوامل موضعی و سیستمیک دست به دست هم بدهند تا لثه به اوج تکاملش نرسد. این بافت با تمام وجود در مقابلشان قد علم می کند شاید دچار CAL شود ولی در هر شرایطی B.W دوباره ایجاد می شود. هیچ چیز نمی تواند ما را در رسیدن به اوج تکاملمان و هستی واقعیمان نا امید کند.



  • ۹۶/۱۲/۱۰
  • دکتر محیصا

جراح لثه

پریودنتیست

نظرات (۲)

منم بعضی وقتا از یه زاویه دیگه به بیماریها و اعضای بدن نگاه میکنم.. اصلا پاتولوژی رو به خاطر همین دقت و موشکافی و نگاه جزئی نگر و سلولیش دوست داشتم و تحسین میکردم.. روانیِ میکروسکوپ بخش بودم وقتی همه از این درس نفرت داشتند.. دیگه به زور از بخش مینداختنم بیرون کارمندا که برن به سرویس دانشگاه برسن!:) 
نخند ولی من با اینکه 5 تا 7_8 بار در روز مسواک میزنم (این عادت از زمانیکه ارتودنسی کردم باهام مونده) ولی لثه ی پشت یکی از دندونام اونقدر عمیق شده که باید با نخ دندون بیفتم به جونش.. یعنی عملا دارم با لثه هام کشتی میگیرم! لثه ها که خیلی حیوونکی هستند بنده های خدا..
پاسخ:
اخی عزیزم اره سلول ها خیلی دنیای قشنگی دارن :) اگر لثه تون عمیق شده ممکنه تحلیل پیدا کرده باشه حتما به یه دکتر نشون بده ... و محکم هم مسواک نزن تحلیل بیشتر میشه عزیزم ... لثه رو اذیت نکن حلالت نمیکنم :)
دیگه باید صبر کنم خودت درست تموم بشه،یه سفر بیای سمت ما زیارتِ بانو، قرار بذاریم همو ببینیم! خودت به دادش برسی.. من خیلی جون عزیزم. لثه ام رو دست غریبه نمیدم.. دکترم باس شناس باشه، دستش شفا باشه. کارش خوب باشه. اخلاقش عالی باشه. نمازخون باشه.. خمس بده باشه. گزینش میکنم دکترم رو مگه الکیه؟! :)
پاسخ:
وای عالییییی خانم دکتر ... ان شا الله حتما باید دوباره بیام اونورا ... دلم زود به زود تنگ میشه ...البته خانواده ی پدرم همه اونجا هستن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی