وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

مادر

مادری خیلی عجیبه ... تمام احساسات عالم رو یکجا با هم تجربه می کنی گاهی عصبانی گاهی خوشحالی و گاهی عمیقا می ترسی ... من از وابستگی کامل یک انسان به خودم می ترسم ... من از اینکه الگوی یک انسان دیگه شدم عمیقا می ترسم ... از بار این مسوولیت دوست دارم فرار کنم ... اما نمی تونم چون از وقتی یک سلوله تا اخر عمرش برای مادر یک جاده یک طرفه است باید همیشه بره و هیچ وقت نایسته ... همیشه باید قوی و شاد باشه ... کافیه توی چشمات اشک جمع بشه حتی فرزند سه ماهه ات هم می فهمه ... اصلا یه جوری باهات عجین میشه که گاهی حس می کنی خودتو داری توی آیینه میبینی ... الان برای خیلی از چیزای گذشته دلم تنگ میشه برای چایی خوردن با آرامش... برای یک فیلم دیدن با همسر... اصلا برای یک خواب راحت... با اینکه همسرم کنارمه ولی دلم به شدت براش تنگ شده چون زندگیم مثل قبل نیست همه چیز یکهو عوض میشه و تمام دغدغه ی خودت و همسرت یک نفر سوم میشه ... 

پی نوشت: دخترمون تقریبا ۵۰ روز خیلی خواب نامنظمی داشت جوری شده بود که در شبانه روز خودم ۴ ساعت میخوابیدم از طرفی هم به پروتئین گاوی آلرژی داشت و بی قرار بود و منم مجبور بودم رژیم بگیرم و خیلی از خوراکیا رو حذف کنم از جمله لبنیات ... الان به آیینه نگاه میکنم خودمو نمیشناسم ازبس لاغر شدم ... ولی خداروشکر خوابش بهتر شد یعنی یکی از دوستام راهنماییم کرد که با متخصص طب خواب صحبت کنم اینجوری حداقل شبا چندساعتی رو میخوابه منم بتونم استراحت کنم :) به قول روانشناسی که ازشون مشورت میگیرم مادری یک شغل ۲۴ ساعته است که باید بهش افتخار کنی ... :)

  • ۰۲/۰۶/۱۳
  • دکتر محیصا

نظرات (۵)

سلام

خدا حفظ کنه گل دخترتون رو

مادر بودن واقعا سخته...

ان شاءالله همیشه سالم و سلامت باشید 

 

پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید 🌹

منم چون می ترسم دلم نمیخواد مادر بشم 

پاسخ:
خب حدیث از مولا امیرالمومنین داریم که از هرچیزی می ترسی خودتو بنداز توش :)
 من الان پیش یک روانشناس برای حل مشکلات مادری کلاس میرم ، و اکثر مامانایی که اونجا هستن ماه ها و گاهی سال اول زندگی بچشون خیلی سختشون بوده و اونموقع پشیمون بودن ولی الان خیلی راضی هستن ... برا همین ماه ها و سال اولش سخته بعدش خیلی بهتر میشه 

من به خاطر عدم ثبات شخصیتی ام نمیخوام مادر بشم که اون از دستم عذاب بکشه و بشه یکی بدتر از خودم

پاسخ:
عزیز دلم اگر خواستید با روانشناسی که صحبت میکنم حرف بزنید حالا نه برای فرزند اوری برای بهتر شدن حال خودتون ❤

ممنونم ازت

اتفاقا زیر نطرم

مدت ها روانشناس

الان روانپزشک

 

پاسخ:
ان شا الله زودتر حال دلتون خوب بشه❤

مرسی

این دعای قشنگ رو برای خودتونم آرزومندم ❤️

پاسخ:
ممنونم ❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی