وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

همسفر

پارسال میلاد امام رضا (ع) از آقا یک همسفر و همراه هم سطح خودم خواستم ... و امشب میلادشون عقد بین من و این همسفر خونده شد ...

همه چیز از ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ سالروز ازدواج حضرت رسول (ص) و حضرت خدیجه (س) شروع شد و اولین دیدار به وساطت زنداییشون برامون شروع یک آشنایی پر از فراز و نشیب بود، روز اول فهمیدم روبروم یک مرد باجربزه نشسته و جذب این تکیه گاه شدم، وقتی اولین بار شمارشونو سیو کردم دیدم عکس پروفایلشون شهید هادی هستن برام باور کردنی نبود وقتی شنیدم در یک موسسه خیریه هم کار میکنن به نام همین شهید بزرگوار ... شهیدی که هردومون به شکل خاصی بهشون ارادت داشتیم ... روزای بعد یکسری نکات منفی رو فهمیدم که میشد رو نظرم اثر داشته باشه حتی خیلی از اطرافیان مخالف بودن ... ولی با وجود همه ی کشمکشای درونی با توکل به خداوند ۱۲ تیر ۱۳۹۹ بله رو گفتم و همون لحظه آروم شدم و الآن راضیم به رضای خداوند و شاکر به این حکمت که کسی برام انتخاب شد که کنارش خیلی آرامش دارم و ممنونم از امام رضا (ع) برای این هدیه... امیدوارم بتونیم در بندگی خداوند همراهان خوبی برای هم باشیم...

  • ۹۹/۰۴/۱۵
  • دکتر محیصا

نظرات (۵)

عزیززززم خانم دکتر جون، مبارررررکه. تیتر رو دیدم گفتم ازدواج کردی. ایشالا همسفر همیشگی هم باشین :-)

پاسخ:
ممنون عزیزم لطف دارید 

مبارک باشه. زندگیتون سرشار از آرامش 🌹

پاسخ:
ممنون لطف دارید 🙏🙏🙏
  • ربولی حسن کور
  • سلام

    مبارکه

    اینجا که همیشه چند ماه یه بار آپ میشد از این به بعد دیگه خدا به دادمون برسه

    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون درگیر امتحان بوردم تموم بشه دوباره برمیگردم ...

    سلام

    به به

    مبارک ها باشه

    ان شاءالله زیر سایه اهل بیت (س) در کنار هم شاد و خوشبخت باشید

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون 
    شما لطف دارید

    به به

    چقدر عالی

    و چه نشونه های خوبی🤩

    پاسخ:
    خیلی ممنون🙏🙏🙏

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی