وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

همیشه هستی😍

بچه که بودم وقتی بابا و مامان کارای بزرگی بهم میسپردن حس خوبی داشتم... کارش سخت بود اما من به این عشق انجام می دادم که حتما روی من خیلی حساب کردن ... الان وقتی استادام کارای سخت رو بهم میدن بازم قلبا راضیم، حتما روی من یه جور دیگه حساب می کنن ... اما چرا توی زندگی وقتی با سختی های مختلف درگیر می شم ... وقتی دچار مشکلاتی میشم که فقط خدا ازشون خبر داره خوشحال نمیشم ... حالا یاد گرفتم به این فکر کنم که حتما خدا یه جور دیگه روت حساب کرده پس ناامیدش نکن ... فکر می کنم خدا خیلی رو مامانم حساب باز کرده ... چون سختی هایی که اون می کشه رو من یک روزم نمیتونم تحمل کنم.

  • ۹۸/۰۶/۳۱
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی