وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

محرم

 

رکاب آهسته آهسته ترک خورد و نگین افتاد
پر از یاقوت شد عالم، سوار از روی زین افتاد

دگرگون شد جهان، لرزید دنیا، زیر و رو شد خاک
دمی که زینت دوش نبی روی زمین افتاد

پس از بی‌مهری دریا، قسی‌القلب شد آتش
به جان دودمان رحمة للعالمین افتاد

خدایا هیچ زخمی بدتر از دلواپسی‌ها نیست
که چشمش سوی خیمه، لحظه‌های واپسین افتاد

شکستن با غلاف تیغ را سربسته می‌گویم
زبانم لال...النگوی زنان از آستین افتاد

برای من نگه دار و بیاور زخم‌هایت را
اگر خواهر مسیرت سوی من در اربعین افتاد

نفهمیدند طه را... نفهمیند یاسین را
به چوب خیزران دندانه‌ای از حرف سین افتاد

سید حمید رضا برقعی

پی نوشت: همیشه دوست داشتم این شاعر رو از نزدیک ببینم، ولی موفق نشدم ... بهرحال شنیدن شعراشون با صدای خودشون بیشتر حس شعر رو منتقل میکنه ... انگار از زبان جانت حرف می زنه.

  • ۹۸/۰۶/۱۲
  • دکتر محیصا

نظرات (۴)

نفهمیدیم طه را... نفهمیدیم یاسین را...

پاسخ:
🙁🙁🙁

اشعار برقعی عالیه

عزاداریاتون قبول

پاسخ:
اره عالین ادم میشنوشون انگار از ته دلت حرفاتو میگه 😊

چقدر قشنگ بود .. 
یه بار که لقمه نون و پنیر و سبزی درست کرده بودیم، دم غروب مونده بودیم ببریم کجا پخش کنیم. رفتیم کوه خضر و اتفاقا شاعر ابیات فوق و دو تا خانم چادری دیگه رو اونجا دیدیم و اتفاقا بهشون لقمه هم دادیم. به همراهم گفتم همون شاعر قمیه هست ها.. ایشون که نمیشناخت. خودمم حس خاصی نداشتم. یعنی یه جوری این سلبریتی های مذهبی و غیر مذهبی رو بیخیال و میوت نشناخته رد میکنم میرم که خودم خندم میگیره..
تجربه بهم ثابت کرده نباید به آدمایی که تحسینشون میکنی نزدیک بشی.. ضعف هاشون رو میبین و دیگه به نظرت تحسین برانگیز نمیان.. 

پاسخ:
😅😅😅😅 خب اخه با یکبار سلام علیک کردن ضعفاش که دیده نمیشه ... الان خودمم نمیدونم چرا دوست دارم ببینمش شاید میخوام تشکر کنم که همیشه شعراش برام روضه ی مصور بودن ... 

کلی گفتم. منظورم این شاعر نبود.

حاجی من خداداد عزیزی و محمود احمدی نژاد و محمود کریمی و دوجین مجری بیمزه تلویزیون رو دیدم چشم تو چشم شدیم، به روی خودم نیاوردم که من شمارو میشناسم.. این که شاعر هست.. آآ.. فقط فرشته ی کتاب اینک شوکران ۱ رو که دیدم ذوق کردم و رفتم جلو و سلام علیک کردم:)

 

پاسخ:
وای عزیزم شهید مدق یادمه کتابشو خوندم تا مدتها ذهن و دلم درگیرش بود...هی محمود احمدی نژاد حیف شد واقعا مردم خالصانه دوسش داشتن، چقدر خوابشو می دیدم ... واقعا نمیشه به ادما اعتماد کرد به خودمونم نمیشه اعتماد کنیم خدا به حال خودمون رهامون نکنه ان شا الله ... این شاعرم چون فقط برای اهل بیت میخونه و واقعا هم خاص هستن رو خیلی براش ارزش قایلم ان شا الله عاقبت به خیر بشه، 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی