وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

۱) وقتی خوابگاه بودم کلی غصه میخوردم الان خونه بودم فلان کتابو فلان مقاله رو میشینم با آرامش بدون جواب دادن به بقیه می خونم الان که اومدم خونه همش فکرم درگیره رفتن به دانشگاه و پایان نامه اس کلا از وقتی که پام به خوابگاه باز شده هیچوقت نتونستم اونجور که دوست دارم درس بخونم. 

۲) به توصیه ی دوستم سمیه یک کتاب جدید رو خوندم به اسم تحلیل رفتار متقابل کتاب فوق العاده خوبه اما در کنارش حتما باید از روانشناس هم کمک گرفت چون متن کتاب یه جاهایی خیلی تخصصی میشه و چون اطلاعات زیادی میده بار اول ممکنه فقط یه کلیتی از کتاب دستتون بیاد و باید حتما دوبار خونده بشه. تم کتاب روانشناسی و شناخت خود و ارتباط با آدمای دیگه اس ... من که کتابو دوست داشتم و از وقتی خوندمش رفتارامو تحلیل می کنم که الان دارم با بالغم رفتار میکنم یا با کودک درونم یا با والد درونم 😊 بهرحال هرسه تاش برای زندگی لازمه... 

  • ۹۸/۰۵/۲۵
  • دکتر محیصا

نظرات (۱)

یه کتاب هم اریک برن نوشته به اسم بازی ها

اونم روانشناسی روابط انسانیه و خیلی جالبه، یه سری تمرین هم آخر کتاب هست که کمک میکنه خودت رو تو شرایط مختلف بسنجی.

پاسخ:
ممنون عزیزم در اولین فرصت میخونمش 😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی