وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

آدمای رزیدنتی

حرفی که از دهن دراومد قشنگ عین تیره میشینه رو قلب و دیگه نمیشه کاریش کرد اما خداروشکر من اولش که تیر بخورم داغون میشم اما حداکثر در بدترین حالت سر یه ماه یادم میره ....
بین ما و سال یکی هامون سه نفرمون از یک ورودی ان که به شدت رقابتی هستن جو درس خوندن دوستانمونو یه کم استرس آلود کردن...
یکی از سال یکی هامون خیلی مدلش با من فرق داره و هی بینمون کانتکت پیش میاد هی سعی می کنم رد کنم ولی باز یه حرف جدید پیش میاد، فهمیدم که منظوری نداره اما یه کم نیش دار حرف می زنه همیشه تا چند روز دلگیرم تا بعد دوباره خوب بشم ... اون یکی سال یکیمون خیلی باحال خونسرده یعنی از خونسردیش خوشم میاد ولی گاهیم حرصشو می خورم الان یک ماهه باید به من ۱۵۰ هزار بده انگار نه انگار  ... سال یکی سوممون که اصلا یه حالیه تو آسمونا بهش نزدیک بشی گاهی با خاک یکسانت می کنه ازش دور بشی میگه کسی منو تحویل نمیگیره خل شدم از دستش🤣🤣🤣
دو تا از همکلاسیام خیلی جالبن هی نقشه میکشن و برنامه ریزی میکنن که به اهداف خاصی برسن، به این نتیجه رسیدم که مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین، بابا بیخیال بشید بسپارید به خدا ... 

  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • دکتر محیصا

نظرات (۱)

من ازون مدل دومیم. خیییلییی ریلکسم.  در حدی که ناراحتیام حداکثر چند ساعته و تقریبا چیزی نیست که طولانی مدت ناراحتم کنه. 
پاسخ:
چه خوب ... آرامشتون زیاده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی