وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

زوچلی

شاید کمتر کسی زوچلی رو بشناسه درواقع فقط پریودنتیستا می شناسنشون چون یک سری روش برای اصلاح تحلیل لثه ابداع کرده که خیلی خوب جواب میده، چند روز پیشا میخواستم برای اولین بار زوچلی بزنم و از اونجایی که همیشه دیر برای گرفتن اد (دستیار) اقدام می کنم دست تنهاداشتم برش می دادم که استاد مهربونمون😍 گفتن اد نداری؟ گفتم نه و دیدم دستکش پوشیدن و اومدن ایستاده ساکشن رو گرفتن هم خوشحال بودم که کنار هستن و اشکالای کارمو میگن و هم داشتم از خجالت آب می شدم که دارن کمکم میکنن ... خلاصه که در تضاد ذهنی بودم و امید داشتم بلاخره یک اد پیدا بشه که نشد تا آخرین لحظه که دوستم دستش خالی شد و اومد استادم رو نجات داد 😌 و این هم پایان اولین پیوند لثه ی من با روش زوچلی که بخیه های بسیار ظریفی لازم داره و استادم با صبر منتظر موندن من این بخیه ها رو بزنم ... 
  • ۹۸/۰۳/۲۱
  • دکتر محیصا

نظرات (۲)

زوچلی. چه گوگول
مبارک باشه ایشالا هزارمیش دکتر جان
پاسخ:
ممنون عزیزم 😍😍 اره به اسمش نمیاد انقدر خشن باشه😊
خدا قوت
آدم استرس میگیره در این مواقع :دی
ولی خب چه استاد فهمیده ای بودن
پاسخ:
بله خیلی آدم خوب و خاصی هستن... اره کلی استرس من رو کم کردن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی