وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰
دلم تنگ شده ... دلم تنگ شده براتون امام حسین (ع) ... برای لحظه ای که خسته و کوفته و با پای تاول زده و با مسمومیت شدید رسیدم کربلا ... برای وقتی که مقابل ضریحتون گفتم صلی الله علیک یا ابا عبدالله  ... برای من شما مهربانترین انسان روی زمینید... اونقدر مهربان که مطمئنم اگر ناخالصی در سلامم باشه به بزرگواری خودتون می بخشید ... دلم پر می کشه برای زیارت شما ... حالا که نمی تونم از دور میگم:

السلام علیک یابن  سدرة المنتهی
  • ۹۷/۰۸/۰۷
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی