وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

مهر مهربان

۱) اولین ماه سال دو رزیدنتی خیلی فشرده و سخت گذشت ... اونقدر که نتونستم از کلاس نقاشیم و گل و مرغم یه کم لذت ببرم .. نتونستم یک خط خطاطی کنم☹... مسوول تخصصی منو به عنوان نماینده ی ورودیمون انتخاب کرد و حالا باید سمینارا رو باهاشون هماهنگ کنیم و می تونم بگم با وجود سختی هایی که خودم داشتم هر هفته خودم یک دونه سمینار داشتم ...😢😢😢
۲) هنوز نتونستم با خیلی از رفتارای آدمای اطرافم کنار بیام ... مثلا منشی بخشمون یک زن قدرت طلب که نمی تونم درکش کنم ... نمی تونم درک کنم چرا هر بار با یک جمله سعی می کنه تمام اعصاب ما رو بهم بریزه ... همین چند وقت پیش سر اینکه یک دندون کشیدم انقدر منو دعوا کرد که خدا می دونه در حدی که برگشت گفت اجازه نمی دم تو بخش من دندون بکشید !!!!! بخش ایشون 😥😥 ولی من با اجازه ی استاد بخش کشیدم ولی تمام روزم ناراحت بودم ... و وقتی بیشتر ناراحت شدم که رفته بود پیش رییس بخش بدگویی منو کرده بود که من بهش بی احترامی کردم ... ای کاش یه کم بی احترامی کرده بودم تا حداقل دلم خنک بشه ولی تا جایی که یادمه من سکوت کرده بودم و خانم جولان می داد ... و تمام روزمو با جملات کلیدی رو مخ و اعصابم بود که بلکه من از کوره در برم اما سعی کردم صبور باشم... حتی اخر وقت خداحافظی کردم ایشون جواب ندادن ... حالا بیشتر تر ناراحتم چون رییس بخش هم اصلا از ما طرفداری نکردن و بدتر که همکلاسیام هم طرفداری نکردن و اظهار کردن دعوا دخترونه بوده ... البته انتظار دفاع از کسی ندارم چون اونقدر برام مهم نبود بخوام به رییس بخش بگم ولی منشیمون اونقدر بیکار بودن که نشستن سیر تا پیاز به علاوه ی دوتا گوجه و سه تاخیار اضافه رو برای استادمون گفتن  ... بهر حال همچین اوضاعی داریم که نمی دونم باید چطور با منشیمون برخورد کنم ... هرروز بهشون بگم چشم خوبه ؟! دختر خوبی هستم اونجوری ؟! جدا میخوام در یک اوضاع آرام تر از استادمون بپرسم چطور رفتار کنم این تنشا تموم بشه ... 😢😢😢


  • ۹۷/۰۸/۰۴
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی