وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

جفت شش

صبح همچین که داشتم میرفتم درمانگاه بعد از من یه آقایی نشستن توی تاکسی که به شدت دندونش درد میکرد ... داشت برا راننده توضیح میداد که درد دارم و هیچ جا دندونپزشک نداره منم گفتم برید فلان درمانگاه گفت رفتم دکتر نداشته گفتم من خودم دکتر اونجام بریم ببینم چی میشه کرد ...قیافه رانتده و آقائه دیدنی بود عین فیلما برگشتن منو یه نیگاه انداختن و تا چندلحظه مبهوت بودن ... 


سکانس بعدی: کشیدن یک هفت بالا که به سختی نیمه بی حس شده بود ... برای مریضی که به قول دستیارمون جفت شش آورده بود

  • ۹۳/۱۱/۰۵
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی