وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

آرزو

1)  دوتا از آرزوهام که برای نیلرام داشتم برآورده شد اول اینکه بلاخره برای بیمه روستایی قرارداد بستن و این ضرری رو که سالهاست شبکه داده در حال اصلاحه ....دوم اینکه امروز رفتم به کاردان های بهداشت دهان و دندان کل استان آموزش دادم .... هر کاری رو که از نظر من درست انجام نمیدادن بهشون یاد دادم بعضیاشون قبول میکردن و سعی میکردن یاد بگیرن و بعضی هاشون بازم بیخیال بودن اما نقطه ی مشترکشون این بود همش معترض بودن من گفتم جرمگیری بدون پروب مثل این می مونه که اصلا کاری نکردید اونا هم گفتن خب بهمون پروب ندادن!!!!!!!!!! خدای من چی می شنوم .... منم نه گذاشتم و نه برداشتم گفتم دلیلتون برای من غیر منطقیه شما اگه میخواستید درخواست میدادید و پیگیری میکردید .... جالب اینه کاردانای نیلرامم میگفتن نداریم در حالی که یه عالمه پروب و کورت خودم درخواست دادم و تو مرکزمون هستن .... بهشون آموزش دادم امیدوارم بهش عمل کنن

 

2) رئیس مرکزمون بیشتر اوقات ازمون دفاع میکنن...از حقوق هممون در مقابل شبکه، در مقابل مریضا همه جا .... چند روز پیشا دندون جلوی یکی از همکارامونو ترمیم کردم اومدن پیش رئیسمون گفتن دندونو خوب پر کرده ؟؟....رئیسمونم گفتن کار خانم دکتر جای سؤال نداره

 Flower 

3) دونا دختر جوون اومدن و ازم قیمتا رو پرسیدن یکیشون قیمت جرمگیری رو خواست  بهشون گفتم اونم گفت به خاطر پولش تا الآن نیومدم این هفته دیگه میام ... اون یکی دندون جلوش ترمیم میخواست قیمتای کم ما خوشحالش کرد اما وقتی شنید که من دیگه دارم میرم ناراحت شد گفتم بره از خانم دکتر جدیدمون بپرسه هرچند شنیده بودم فعلا چون مراجعینشون زیاده فقط برا زیر 14 ساله ها ترمیم انجام میدن....یهویی دلم خواست طرحمو تمدید کنم تا دندونای بیشتری رو سر و سامون بدم اما نمیشه جا نیست دکترای بعد از من اومدن منتظرن برم 

4) مریض با یک دندون پره مولرکه ظاهرا سالم بود اومد پیشم دیدم مزیال و دیستالش پوسیده اس ولی به نظر عمیق نبود با خودم گفتم خوبه زود تموم میشه و شروع کردم هرچی جلو میرفتم پوسیدگی تموم نمیشد به عصبم نمیرسیدم همونجور ادامه دادم دیدم کاسپا باید کوتاه بشن اگه کوتاهشون میکردم گیر ترمیم پایین میومد توی دو راهی بودم و داشتم همچنان با آنگل پوسیدگی بر میداشتم و از اونجایی که کمپرسورمون نیرو نداره سر فرزو با تمام قدرت به دندون چسبونده بودم که یهو کاسپ پالاتال ترک برداشت خب دیگه مجبور شدم کاسپ رو کوتاه کنم دیگه چاره ای نبود دیگه....

  • ۹۳/۰۸/۱۸
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی