وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

روزانه

1) خب باید اول بگم که رییس مرکزمون خیلی خوبن ....خب دلیل دارم دیگه .... روز پنجشنبه برامون ناهار پلو و مرغ آوردن و گفتن نذریه ما گفتیم یعنی دو روز بعد نذری دادید گفتن نه. روز عاشورا نذریمونو دادیم گفتم امروز برای همکارا اختصاصی غذا درست کننن ..... 

 

2) یه دختر بچه 15 ساله اومد که 4 تا قدامی بالاش چند سال پیش اندو و پر شده بودن و دوباره به شدت خراب شده بودن وضع بهداشت دهانشم پایین بود میگفت اهل خوردن چیپس و شیرینی جاتم نیست ... خیلی غم انگیز بود که نمیتونستم براش کاری کنم باید کلی عکس میگرفت و دوباره اندو میکرد...

3) آخ بدم میاد از همکارایی که رو به روی خودم کلی ازم تعریف میکنن و پشت سرم از بدیم میگن بعدم انقدر تابلو حرفاشون لو میره ... آخ بدم میاد ... آخ بدم میاد خب یا رو به روی خودم تعریف نکن یا پشت سرم سکوت کن ... حتما باید حرف بزنن ....

4) روز چهارشنبه منشیمون به 3 تا مریض زنگ زده بودن روز پنجشنبه برای ترمیم بیان... باورتون میشه هر سه تا نیومدن وما مجبور شدیم آخرش به یکی دیگه بگیم بیاد ... یعنی آدما از یه روز قبل برنامه ی فرداشونم نمیدونن.... روز قبل میگن میایم فرداش نمیان!!!!!!!!!

  • ۹۳/۰۸/۱۶
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی