وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

نیلرام

نیلرام اسم مستعار شهری در شمال غرب استان ماست است و 422 تا روستا اطرافش داره...تین اسمو خودم براش گذاشتم چون خیلی توی این شهر برف می باره...

نیلرام نام فرشته نگهبان برف و باران و تگرگه...

وقتی با بابام رفتم که خودمو به عنوان دندونپزشک معرفی کنم اولین چیزی که از آقای ج مسئول امور اداری پرسیدم خوابگاه بود که برگشت بهم گفت مگه میخوای ساکن بشی رفت وآمد کن اینجا خیلیا رفت و آمد میکنن منم کلی خوشحال شدم فکر کنم خوابگاه مناسبی نداشتن!!!!!!!!

بعدش با هم رفتیم مرکز ولیعصر (عج) یعنی جایی که قرار بود من کار کنم از اتاقم خوشم اومد اولین چیزی که دیدم آنگلی بود که یه عالمه خمیر پروفیلاکسی روش بود .... تا انتهای اتاق رفتم و وسایل رو نا خودآگاه لمس کردم با صدای شعر خوندن پزشک مرکز برگشتم ... برای آقای ج شعر می گفت وقتی منو بهشون معرفی کردن خوش آمد گفتن ....از محیطش میترسیدم از محیط کاری که هیچکسو نمیشناختم ....آقای ج منو برد پیش ماماهای مرکز که هم شهریم بودن اونام گفتن ماشینشون یه جای خالی برام داره منم کلی خوشحال برگشتم خوشحال از اینکه لازم نیست دوباره برم خوابگاه ساکن بشم!!!!

  • ۹۲/۰۶/۱۵
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی