وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

شروع طرح

 بعد از عید نوروز و روزی که از کربلا برگشتم وقتی خواستم برای رزیدنتی ثبت نام کنم دیدم قانون اومده کسایی که سهمیه بومی زدن باید طرحشونو شروع کنن .....

خیلی ناراحت شدم میدونستم اگه برم طرح دیگه نمیتونم درس بخونم...از یه طرفممونده بودم بادکتر ک چه کنم ....

همه میگفتن برو پیش فلانی که پارتیت بشه ولی دو دل بودم همیشه از پارتی بازی متنفر بودم حالا داشتم به عنوان یه گزینه بهش فکر میکردم استخاره کردم و جوابش این بود که برو پیش همون آقای ک و برخلاف انتظارت همه چی خیر میشه ....منم دلمو به دریا زدمو بدون پارتی بازی رفتم دانشگاه ....

دکتر ک نبودش و خانم کاف که توی دفترشون بود مسئول تعیین محل طرحم شدن قرار شد یه روز بریم پیش دکتر ک ولی خواست خدا این بود دیر برسیم دکترو نبینیم....منم از خدا خواستم هرجایی که خیرم توشه و بهم نیاز دارن همون جا روی زبون دکتر ک و خانم کاف بیفته....

بعد از دوهفته خانم کاف بهم زنگ زدن گفتن نیلرام خالیه باید اونجا برم...اولش گفتم نه خیلی دوره باید برم ساکن بشم ولی بعدش فکر کردم شاید خیرم همین باشه واسه همین گفتم بذارید فکر کنم و رفتم استخاره کردم:

بسیار بسیار خوب است سختی ها و جدایی ها را ازبین برده آسایش و آرامش می آورد مبارک باشد....

  • ۹۲/۰۶/۱۵
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی