وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

خانم عین

قبلا گفتم خانم عین مسئول واحد دهان و دندان شبکه اس....

الآن رابطمون خیلی بهتره اولا خیلی برام رئیس بود..

اولین روز کاری که روی یونیت دندانپزشکی روکش نکشیده بودم گفتن خانم چرا نکشیدی گفتم یادم رفته بود حالا برام مسئول کنترل عفونت شده بود.....

از اونور توربین و آنگلای دندونپزشکیو همون موتورایی که تو دهن بیمار میکننو یک سال بود استریل نکرده بودن منم بر داشتم گذاشتم تو اتوکلاو بهشونم فرمودم هر بار باید استریل بشن ....همسر آقای واو اشتباهی گذاشته بودن توی فور و واشر توشون ذوب شده بود به جای اینکه اونو توبیخ کنن مدام به من غر می زدن که تقصیر توئه چرا اونا رو باز کردی که استریل بشن .....تا مدتا هر وسیله ای از یونیت خراب میشد میگفت عاملش اینه اینا رو استریل کردید...یعنی روانیم کرده بود...

بعدشم هر اتفاقی تو اتاقمون رخ میدادو به رئیس درمانگاه و بقیه منتقل میکردن شده بود آنتن من هر چند وقت یکبارم خودشو لو میداد که رفته آمار منو داده ....

وای بعضی وقتا هم که نظر کارشناسی در زمینه دندان میدادن که رو اعصابه من بود مثلا عکس دندون یه تصویر دو بعدیه و هیچوقت سه بعدو نشون نمیده و اگر دندونی انکیلوز یا به اصطلاح فک جوش باشه رو نمیشه قطعی از رو عکس تشخیص داد بعدشم مریضای اونجا که عکس نمینداختن چون دندون کشیدن هزار تومن بود عکسش 7 هزار حالا تصور کنید دارم دندون یه بیچاره رو میکشم خیلیم دندون سختی بود به جای اینکه به من روحیه بده اومده بالا سرم میگه چرا اینو قبول کردی حداقل اونایی که سختنو بفرستید عکس بگیرن ....وای یکی نبود به این بگه حرف نزن:(((((((( البته نگران نشید دندونه دراومد:)))))))بنده باید علم غیب داشته باشم اگه قرار باشه عکس بگیرن هرکی دندون میکشه باید عکس داشته باشه چون دندون کشیدن واقعا سهل الممتنع است...

تازه به من گفتن ماهی 100 تا دندون بکش 70 تا ترمیم با توجه به نیاز منطقه کشیدنا خیلی بیشتره ماه اول 200 و خورده ای دندون کشیدم و 40 تا پر کردم خانم برگشته بهم میگه شما در حد معمول کار میکنید ما دندون پزشک داشتیم بیشتر از اینا کار میکرده فکر کنید چقدر نامردن من صبح ساعت شش و نیم از شهر خودم راه میفتم هفت و نیم زودتر از همه اونجام بعدش بدون استراحت تا یک و نیم کار میکنم آخرشم میگن در حد معموله در حالی که همه دندونپزشکا 9 میرن 12 برمیگشتن....منم فرداش تعهدی که تو استان داده بودم که ماهی 100 تا باید می کشیدمو زدم به دیوار چقدم بهشون برخورد از این حرکت من....

البته الآن خیلی بهتر شده دیگه به حدی رسیده که اون به من میگه استراحت کن خسته شدی یا وقتی با مریضا دعوام میشه از سرم درمیاد:))))))الآن بهم میگه اولا همش درمورد کار من ازش سوال میپرسیدن و اونم مجبور بوده بهشون بگه الان واقعا دوسش دارم:)))))))

در کل دختر خوبی شده پا قدم منم که براش خوب بود تا اومدم ازدواج کرد!!!

 

  • ۹۲/۰۶/۱۵
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی