وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

روزای سخت

چه روزایی داره میگذره شبیه آدم آهنی شدم فقط دارم به صورت اتوماتیک کارامو انجام میدم که جا نمونم، هفته ی بعد دو تا پرزنت دارم فردا یکی و بعدشم هر هفته یکی مدت طولانیه خونه نرفتم و حالا حالا هم وقت نمیشه برم اونقدر فکر مشغولی های مختلف برام بوجود اومده که امروز پنج دقیقه داشتم دنبال ماشینم میگشتم و یادم نبود کجا پارکش کردم 😔😔😔 چقدر دلم یه استراحت طولانی می خواد .... از یه جهتم خوبه همیشه درس خوندن برای من جایی برای جدا شدن از تمام رنجاییه که یک انسان میتونه داشته باشه مثل  ناخن جویدن شده برام شایدم کافئین شایدم یه جور اوپیوئید😏 فکر کنم بیرحمانه ترین تشبیه رو دارم ... برای اصلاحش اینو باید بگم یکی از لذت های قشنگ این دنیا که فکر میکنم به خاطر ماهیت خاصش و اتصالش به مبدا عالم زیباست، فهمیدنه ... وقتی یه چیزی رو میفهمی و یاد میگیری لذت خاصی داره که جنسش اصلا فانی نیست ...
  • ۹۷/۰۹/۱۳
  • دکتر محیصا

نظرات (۱)

همه مون آدم آهنی شدیم خواهر😂
پاسخ:
ولی آدم آهنی دوست ندارم 😭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی