وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

سه شنبه تایم ظهر بود که منتظر دانشجوهای روتیشن بعدی بودم که دانشجوها اومدن و گفتند که با اجازتون ما میخواییم اعتصاب کنیم منم گفتم خب غیبت میخورید و کار مریضاتون میمونه گفتن اعتصاب مهمتره خلاصه اونا رفتن و مریضایی که باهاشون هماهنگ نکرده بودن اومدن دانشگاه و مجبور شدن برگردن ... ولی فرداش از همه برام جالب تر بود که همون گروه تو دانشگاه بودن گفتم شما که اعتصاب بودید گفتند نه اخه واحد فانتوم داشتیم ... 😥 کلا اعتصاب گزینشی بود بخشایی که براشون مهم نبود اعتصاب می کردن و بخشایی که مهم بودو میومدن ... و بدتر اینکه فقط برای بیمارای دانشگاه که از همه محرومتر بودن اعتصاب کرده بودن اونایی که غیر قانونی عصرا کار میکنن کلینیکای خصوصیشون رو رفته بودن 🤨🤨🤨🤨🤨

 

بازار اصلی شهر هم که هر سه روز تا ۱۱ شب باز بود ... واقعا با این اعتصاب سراسری فکر کنم کمر نظامو شکستید!!! من از اقتصاد واقعا چیزی نمیدونم و به خودم اجازه نمیدم توش نظرات غیر کارشناسی بدم اما این دسته فراخوان ها از قبل هم معلومه که به شکست میخوره و مشکل اینه کسایی این نسخه ها رو میپیچن که ایران زندگی نمیکنن. مردم همشون مشکل معیشت دارن و حل مشکلات اقتصادیشون قطعا با بستن بازار نیست چون شرایط اقتصادی نمیزاره استقبال کنند ... این همه دانشکده ی اقتصاد توی کشور هست من ندیدم تا حالا یکسری نشست و کرسی آزاد اندیشی برگزار کنن دنبال راه حل باشن و نتیجه رو مدون انتشار بدن فقط جمع میشن شعار میدن ... در دوماه اخیر هم خبر مهم، نامه ی جمعی از اقتصاددان ها بود که اکثرا هم در ده سال گذشته خودشون نظریه پرداز وضع موجود بودن اما راهکاری ندادن فقط شلوغ کاری ... مشکل ما ایرانیا اینه از بچگی حل مساله یاد نگرفتیم ...

  • ۰۱/۰۸/۲۸
  • دکتر محیصا

نظرات (۱)

کم کارهای پرزبون بخش دولتی که تو بخش خصوصی آی مشتری جمع کنند

#یکی از همکارهای خودم

پاسخ:
دقیقا 👌👌👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی