وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

دستیار

گفته بودم یه خانمه بهم گفته بود دخترشو منشی بکنم...منم شمارشو گرفته بودم....

امروز اومده بود منم که ماهی گلی حافظه ی طولانی مدتم پاک شده ...گفت دخترمو آوردم ..من فکر کردم دخترش مشکل دندون داره....اومد تو گفتم دهنتو باز کن ...اونم باز کرد...گفتم کدوم دندونت اذیتت میکنه....میخنده میگه میخوام منشی بشم....تازه دوزاریم اوفتاد!!!!!!!!!

گفتم باشه اگه خواستم زنگ میزنم....

  • ۹۲/۰۷/۰۷
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی