وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

شنبه به شنبه

بعد از یک جمعه پرشور و باحال و پر از جنب و جوش و تفریح و والیبال....یک شنبه سخت شروع شد

 

کلا شنبه ها روزای شلوغی برای مرکز ماست....امروزم از اون روزا بود ...تصور کنید یعد از معاینه وپذیرش بیمارای امروز و رد کردن نفر نهم به بعد ....گروه سرودی شامل 5 بیمار شروع کردن به خوندن شعر اعصاب خورد کن...اَی..اَی...اَی...دیگه گذشته دندونای ما رو هم بکش....

و من هم که حوصله ی اصرارو نداشتم گفتم برید ده و نیم بیاید اگه مریض نداشتم براتون انجام میدم.....

و اونا هم موندنو و با وجودی که مریض داشتم بازم نرفتن ....و تا دندون نکشیدن نرفتن....

منم که کلا اعصابم خورد بود ...بازم مثل همیشه به خاطر نداشتن منشی باید خودم با همشون دعوا میکردم....

مریضایی هم که حین کشیدن اَی ..اَی میکردنو دعوا میکردم....

از همه بیشتر از اونایی متنفرم...که وقتی بعد از تزریقشون میشینم رو صندلیم تا بی حس بشه بهم میگن آمپول همه رو بزن تا تند تند تموم بشن یعنی اون دو سه دقیقه هم نشین:(((((((

امروز دیگه طاقتمو از دست دادمو زنگ زدم به خانم کاف مسوول دندونپزشکی استان و گفتم من دیگه نمیتونم نیلرام کار کنم بهشون بگید بهم منشی بدن یا جامو عوض کنید و یه جای خلوت بندازینم!!!!!!!! خانم کاف گفتن فرقی نمیکنه هر جا بری خودت چون خیلی کار میکنی مردمو پر توقع میکنی....راست میگفت ولی قرار شد بهشون برا منشی بگن.... 

ولی در کل از شنبه تا شنبه فرقی نمیکنه هر روزش من همینجوریم:((((((شلوغ و اعصاب خورد کن....

البته خوبی مردم نیلرام اینه هرچیم دعواشون کنم اصن جوابمو نمیدن... 

به یه مریض گفته بودم ساعت 10 برا ترمیم بیا حالا امروز اومده بود تازه از نه و نیمم اومده بود بهش گفتم وقتی کشیدنام تموم شد برات انجام میدم تا 11 که کشیدنام تموم شد همش رو اعصابم بود انقدر که آخرش گفتم غلط کردم بهت گفتم 10 بیا خوبه؟؟؟!!!! ...اینم از بدبختی نداشتن منشی اگه داشتم بهشون زنگ میزد میگفت ساعت چند بیان.... تازه همشم باید سر پا باشم صد بار وسط ترمیم بلند شم هی وسیله و مواد بیارم....

امروز چون مریضا میدونستن چه اعصابی ازم خورد کردن موقع رفتن هی میگفتن ببخشید اذیتت کردم...منم یا نگاشون نمیکردم ..یا میگفتم به خدا نمیبخشمتون...

  • ۹۲/۰۶/۳۰
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی