وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

سردار دل ها

وقتی کسی عزیزی رو از دست میده همه بهش میگن گریه کن، حرف بزن و همه تلاش می کنن مایه ی آرامشش باشن تا بتونه بر این داغ صبر کنه ... تا کمر راست کنه ... الان سه روزه عزای عمومیه ولی نمیدونم چرا آدمایی که از شهادت سردار وطنشون ناراحت نیستن درک نمی کنن که حداقل یه کم صبر کنن اونایی که داغدارن آروم بشن بعد حرفای به نظر منطقیشونو عنوان کنن ... حداقل بزارید عزیز از دست رفتمونو خاک کنن ... درک کنید تو رو خدا...

پی نوشت: سربازی که سرقنوت نماز دستشو پایین میاره که یک گلبرگ رو از یک بچه ی کوچولو بگیره ... بایدم سردار دل ها باشه ... حتما با این نماز لطیفش انقدر رضایت مهربان ترین مهربانان رو گرفته که انیس  قلب ها مهرش رو به دل همه انداخته... 

  • ۹۸/۱۰/۱۶
  • دکتر محیصا

نظرات (۴)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام

    .

    خوشا به سعادتشون

    .

    منم مبهوت این هستم که چطور هنوز بغض از دست دادنشون رو دارم. سرافراز رفتند. 

    خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه.

    پاسخ:
    سلام واقعا خدا عاقبتومونو ختم بخیر کنند... غیر از شهادت هرچیز دیگه ای برای ایشون کم بود ...
  • رومی زنگی
  • حقیقتا یه جایگاه والا توی قلب هامون داشت که خلاش رو قراره تا آخر عمر حس کنیم 

    پاسخ:
    اره خیلی طول می کشه که به نبودنشون عادت کنیم ... ولی حتما و قویا باید صبر کرد ... ان شا الله به زودی ثمره ی خونشونو در آرامش بیشتر منطقه و خروج آمریکایی و صلح مسلمونا میبینیم 
  • دکتر یونس
  • سلام عزیز.. خدا به ما و رهبرمون و آقا امام زمانارواحنا لتراب مقدمه الفدا صبر ویژه بده.. 
    من هم شب بعدش شیفت بودم.. صدا خنده و بی خیالی و کم شعوری همکارا قلبم رو تکه تکه کرد.. 
    محیصا حضرت زینب چی کشید در کوفه و شام؟! غمش چقدر بزرگ بود.. من از اون روز تا الان فقط برای حضرت زینب اشک میریزم و از خودشون صبر میخوام برای تحمل این حرف ها و روزها و ساعت ها.. 
    به خدا دلم یه جمعِ هم دل میخواد که برم سرم رو بذارم رو شونه اش و از این درد که داره خفه ام میکنه با صدای بلند بدون خجالت و ترس و سوال و جواب گریه کنم.. اینقدر گریه کنم که این باری که قلبم رو تو دستاش مچاله کرده از روی قلبم برداشته بشه.. 
    من دلم میخواست بین مومنین و دوستان خدا زندگی کنم.. چقدر دور افتادیم ازشون.. 

    پاسخ:
    سلام خانم دکتر عزیزم، درکتون میکنم چون میدونم چجور ادمی هستید و چقدر به شهید حاج قاسم ارادت داشتید ... اما فقط میتونم بگم شاید باید برای ارامش خودمون و کشورمون مثل حاج قاسم باشیم رحما بینهم برای همه از اصلاح طلب گرفته تا اصولگرا از مذهبی تا بی حجاب ... باید سعی کنیم دلمونو مثل ایشون وسیع کنیم وقتی ادم اینجور بشه کشور و منطقه رو یک خانواده میبینه ... باید ببخشیم کوچکی و بی خردی بعضی ادما رو ...

    عالی گفتی خانم دکتر

    پاسخ:
    🙏🙏🙏

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی