وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

Changeling

همیشه فکر می کردم آنجلینا جولی به خاطر زیبایی بازیگر معروفی شده تا اینکه دیشب این فیلم changeling رو دیدم ... و اونقدر خوب بازی می کرد که کاملا می شد باهاش همزاد پنداری داشت  ... و به خاطر همین فیلم هم نامزد بهترین بازیگر   اسکار شده بود  ( داخل پرانتز بگم فیلمای خارجی هرچقدر که صحنه هاشون کمتر باشه قاعدتا خیانت و عشق های هوس گونه اش کمتره و به یه مفهوم خاص بهتر می پردازه که من رو بیشتر جذب می کنه😊 دیشب از هم اتاقیم خواستم اگر همچین فیلمی داره بهم بده که اینو سریع یه نگاه کرد و گفت خوبه فکر کنم!!! همچین دوست فداکاری دارم که فیلمو به خاطر من غربالگری می کنه😄😄😄) این فیلم خیلی خوب و خاص ساخته شده بود ... فیلم برداریش که از اول فیلم منو جذب کرده بود... منم که کلا با جریان فیلم شناور بودم و ترس و اشک فیلم منو همراه کرده بود ... اما اصلا توصیه نمی کنم ببینیدش ... هرچند فیلم واقعی بود اما بار خشونتش آزار دهنده بود اگر تحمل دارید ببینید ... من که تا دوساعت بعدش استرس داشتم و بعدش چندتا کلیپ سمیه یخچالی و سارا پولی دیدم تا بتونم یه کم فراموش کنم چه اتفاقی افتاده😥 ... اصلا این خشونت یه چیز عجیبه که نمیتونم درک کنم چرا آدمایی که درگیرشن خودشونو درمان نمی کنن ... مثل همین اتفاق سیرجان، خودش به اندازه ی کافی خشن بود اما اینکه به جایی رسیدیم که از این صحنه ها هم فیلم میگیریم درد آور تره 😑😑😑( اصولا این جور چیزا رو نگاه نمی کنم اما گول خوردم این فیلم توی یک کانال طنز بود فکر کردم شوخیه!!) 
یک بخش فیلم در مورد مردی بود که بچه ها رو می دزدید و بعد به شکل فجیعی می کشتشون!!! برام جالب بود که لحظه ی اعدامش لالایی می خوند و طوری با کشیش حرف زد انگار هنوز به رحمت خدا امید داشت ... واقعا نمیشه حتی یک قاتل رو هم قضاوت کرد ...
  • ۹۷/۱۰/۲۶
  • دکتر محیصا

نظرات (۱)

من معتاد سارا پولی و سمیه یخچالی شدم واسه موقع ناراحتیام :-))))
پاسخ:
دقیقا خیلی خوبن 😊😊😊😍😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی