وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

روزای درمانگاهی

1) به بیمارم گفتم دندونتون سالمه نباید بکشیش ... گفت می دونم بکشش... منم مقاومت کردم و رفتن ... یک ربع بعد دیدم یونیت بغلی نشسته و همکارم داره دندونشو می کشه😥😥😥😥
۲) درمانگاهی که میرم دستیارای خیلی خوبی داره خیلی مهربون و مودب و کاری هستن ... خدا رو شکر اهل پیچوندن نیستن ... امروز یکی از دستیارا که چهار سال ازمن بزرگتر بود بهم گفت دخترش امسال کنکور داره 😄😄😄 وقتی هم خسته بودم رفت و برام شربت درست کرد😍😍😍
۳) درگیر کشیدن دندون مریضم بودم که یک بچه بغلش بود و یک بچه اش اونطرفتر رو صندلی نشسته بود یک لحظه برگشتم این صحنه رو دیدم 👇👇👇👇 آخه آدم دختر داشته باشه چی میخواد دیگه از این دنیا 😊😊😊 یک لاک ست کفشای تابه تاش به ناخنای کوچیکش می زنه

پی نوشت۲: امروز همون دستیارم با ناراحتی از سختیهاش گفت از اینکه ۸ سال تلاش کرد و جنگید شوهرش ترک کنه و تو این ۸ سال نذاشت خانواده اش بفهمن اما دیگه آخرش جدا شد یعنی وقتی پدر و مادرش فهمیدن دخترشون چی داره می کشه طلاقشو گرفتن ... امروز می گفت اول بچه ها مو نیاوردم بعد دختر بزرگم ازم خواهش کرد کمکش کنم ... دوست داره درس بخونه ... خیلیم باهوشه و امسال کنکور داره ... منم یک خونه گرفتم و بچه هامو آوردم پیش خودم و با پول دستیاری و خیاطی خرجشونو می دم ... نمی دونم چی شد که منم بهش در مورد سختی هامون گفتم ... نمی دونم شاید خیرش این باشه برا دخترش تعریف کنه و این حرفا، امیدی باشه برا دختری که الان ۱۷ سالشه و کلی استرس داره ... ولی چیزی رو که درکش برام سخته اینه که خانواده ی دستیارمون از وقتی بچه هاشو آورده دیگه حمایتش نمی کنن و معتقدن داره بچه های مردمو بزرگ می کنه 🤔🤔🤔 این حرف و این منطق یا بی منطقی رو درک نمی کنم ... 😔😔😔 امیدوارم خانم دال و دختراشون خوشبخت و شاد و عاقبت به خیر باشن ... بهشت زیر پای این مادراست 😍😍😍😍😍
  • ۹۷/۰۵/۲۴
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی