وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

شخصیت آبی

دوستم سمیه جدیدا یک سری کلاسای روانشناسی میره که چون مدل شخصیتش آموزشیه بعدش میاد برای من توضیح میده ... اینجوری من یک عضو پاسیو  این کلاسا هستم یکشنبه از من تست شخصیت گرفت و به این نتیجه رسیدیم که شخصیت من آبی هستش از اینا که با همه کنار میان و دنبال صلح و صفا هستن دقیقا چیزایی که مدام دیگران بهم انتقاد میکردن چرا اینجوری هستی و این رفتارا تو این دوره زمونه گرگ صفت خوب نیست ... 
۱) پرده ی اول : مهمونی خونه پدربزرگه و همه ی دختر عموهام نشستن من رفتم کمک زن عموم مدام مامانم میومد نیشگونم میگرفت که برو بشین اخه چرا تو باید کار کنی 
۲) پرده دوم: کلی با مریضم مهربونی کردم و کنار اومدم و کلی براش وقت گذاشتم و در اخر چون بهم گفته پول ندارم بهش تخفیف دادم‌...و یکریز منشیم بهم میگه خیریه باز کرده خانم دکتر هیچی هم خودش پول در نمیاره بابا این مریضا راست نمیگن 
۳) پرده سوم‌: تو طرحم نزدیک شش ماه یک خانم که مریضم بود  میومد پیشم درد و دل می کرد و دندوناشو درست می کرد و کلی حرف میزد و بعد شش ماه فهمیدم بهم دروغ میگفته و اومد حلالیت گرفت فقط برا اینکه دوست داشته با یک دکتر دوست باشه ... نمیدونم اما شاید جزو شخصیت آبی هاست که خیلی جهان رو سیاه نمیبینن و فکر می کنن همه همونطور هستن که در ظاهر می نمایند ... 
۴)پرده چهارم : تو سفر کربلا کلا مورد تمسخر دختر عموهام بودم که عه تو چقدر فردینی چه لزومی داره یکی پتو نداره تو اول پتو تو میدی ... کلا به من به عنوان کیسی که راحت مورد سو استفاده قرار میگیره نگاه می کردن و شایدم دلشون برام می سوخت 
۵)پرده پنجم: دوتا همکلاسی دارم در واقع سه نفریم که سال یکی هستیم گاها سر  مریض گرفتن دچار مشکل می شیم یک موردش این بود که آقای شین چندروز بود مریض نداشت من یک مریضمو سپردم بهشون و از اونجا سیل انتقاد از سال بالاو عمودی و همسالی و افقی بهم وارد شد که چقدر تو خنگی با این کارات ... 😏😏😏 جالب این بود که اون بیماری که سپردم به آقای شین اومد دانشگاه بخیه های جراحی قبلشو بکشه و همکلاسی دیگه ام خانم قاف  برا خودش بهش نوبت داد و کار یک فکشو انجام داد ... یعنی همچین اوضاعی داریم که در هوا مریضو میزنن ... 🤣🤣🤣🤣 من سعی کردم تا جایی که میشه هوا دوتاشونو داشته باشم و خودمم بیکار نباشم ... اما نمیدونم چرا یه مدتیه شین سرسنگین شده برا من که سعی کردم درست رفتار کنم باهاشون اصلا حس خوبی ایجاد نمیکنه نمیدونم شاید تو این قاپ زدن مریض منم مقصر میدونه 😑
۶)پرده ششم:  تو مسایل سیاسی هم اصلا نمیتونم‌ رو موضعم پافشاری کنم چون می دونم هر کس در هرجایگاهی  ممکنه اشتباه کنه اینکه اینوریا اونوریا رو تا حد مرگ خوار و ذلیل و گناهکار می دونن اصلا برا من قابل درک نیست ... و بیشتر به این فکر می کنم اشتباه خود ما چیه که کشورمون اینجوری شده و هر کاری که تو کشور صورت میگیره و هر سیاستی نه سفید محضه نه سیاه محض ... 
۷) پرده هفتم : از مطب دکترم اومدم بیرون و منتظر آژانس بودم که یک خانم که تو مطب بود اومد و گفت میشه منم تا یه جایی برسونیدمنم دیدم ساعت ده شبه و دیر وقته قبول کردم و تو ماشین کلی ازم سوال پرسید و کلی نصیحتم کرد تو این دوره زمونه ازدواج نکنیا و ... و اخرش گفت من نصف کرایه رو میدم منم گفتم نه قابل نداره و ایشون پیاده شد رفت ...راننده که کلا ریز حرفامونو گوش داده بود اول کلی بهم گفت چرا گولشو خوردی دیدی پولشو نداد و چقدرم مسیر شما رو دور کرد و اینکه اصلا به حرفش گوش نده ازدواج کن ازدواج خوبه من راضیم🤣🤣🤣
خلاصه در پایان یاد گرفتم شخصیت سبز و قرمز و آبی و زرد در جهان وجود دارن هیچکدوم بد نیستن شاید فقط لازمه یه کم روی بعضی از رنگا بیشتر فوکوس کنن مثلا قرمز وجود من کمه شاید ماجراجویی و گرفتن حق تو من ضعیف تره و لازمه که باشه ... اما خلاصه از آبی بودنم حس آرومی دارم حتی اگر بازی گرفته بشم یا مسخره بشم بعدش بازم میتونم‌فراموش کنم و درک کنم این جور آدما رو ...  
  • ۹۷/۰۳/۰۸
  • دکتر محیصا

نظرات (۲)

سلام
این چه جور تستی ست؟ کجا می تونم در موردش بیشتر بدونم؟
پاسخ:
سلام اسم تستشو نمیدونم ... اگر دوستمو دیدم حتما براتون می پرسم‌... یه سری سوال بود که بعد از جواب دادنشون امتیازتو برای هر نوع شخصیت حساب می کرد و البته روانشناسشون تجزیه تحلیلش می کرد...
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
پاسخ:
خواهش می کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی