وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

پی نوشت پست قبلی

۱) در ادامه ی پست قبل باید بگم دقیقا روز بعد اون پست به شدت از نگاه استادمون ترسیدم ... این استادمون یکم مودیه یه روز خوبه یه روز نه ... بعد اینکه برش دادم صداشون زدم و اونم با عصبانیت نگام کرد که خیلی دیستالی برش دادی و بعدش خودش تمام کار رو انجام داد ... منم همینجور غمگین بودم که نذاشتن خودم کار کنم جرات نداشتم بگم بزارید خودم انجام بدم‌ که یهو دعوام نکنه ...
۲) یکی دیگه از استادامون اومدن بالای سرم و کلی ایراد گرفت که این چیه اینجاش چرا اینطوری اونورش چرا اونجوریه انگار که مثلا من ده ساله فلپ میزنم باید کاملا بدون نقص باشه 😏
۳) به هم اتاقیم که به تازگی میره کلاس طراحی و در حال کشیدن نقاشی بود گفتم صدای قلم من اذیتت میکنه گفت نمیدونم 😑😑😑 به استاد خطم گفتم نمیتونم خیلی کشیده ها رو تمرین کنم هم اتاقیم با صدای قلم اذیت میشه ایشونم گفتن بعضی آدما اصلا ذوق هنر ندارن اگر داشت با این صداها اذیت نمی شد ... 🙄🙄🙄 حالا هی برو کلاس طراحی مهم اینه ذوق هنر نداری 😜😜😜
  • ۹۷/۰۲/۲۸
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی