وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

استاد

باید بگم استادایی داریم لطیف تر از برگ گل ... اصلا مثل دوران عمومی نیست که مثل چی از استادا بترسیم برعکس خیلی باهامون خوبن ... و واقعا میخوان به آدم درس بدن و دنبال نقطه ضعف هامون نیستن ... گاهی فکر میکنم عین بابا ها میمونن ... البته یه جاهایی هم ممکنه کم کاری کنن اما دیگه رزیدنتی همینه باید بچسبی به استاد و هی سوال بپرسی و خودت دنبال نقطه ضعفات باشی تا بتونی اصلاحش کنی ...
خیلی دوست داشتم انقدر وقت داشتم که تمام مطالب رو از تکست اصلی بخونم ... روزایی که خودم سمینار دارم رو خیلی دوست دارم چون باید بشینم تمام فصل رو از تکستش بخونم فقط چون سر خودمو شلوغ کردم و گاها خوابگاه اجازه درس خوندن نمیده استرس زمان رو میگیرم ... اووووه چی میشد شهر ماهم تخصص داشت الان تو خونه میشستم درس میخوندم ... به قول استاد آناتومیمون namishe ... :))))

  • ۹۷/۰۲/۲۵
  • دکتر محیصا

جراح لثه

پریودنتیست

نظرات (۱)

استاد اناتومیتون شیرازی نیستن؟ :-))
پاسخ:
نه فکر کنم یزدی بودن😊😊😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی