وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

مررررررد

تقریبا همه فکر میکنن کشیدن دندون یه کار مردونه اس که کلی زور میخواد ... واسه همین تا میبینن یه دختر اومده بالا سرشون شروع میکنن به خوندن آیه ی یاس...


مریضم یه پسر هجده ساله بود همراه مادرش  ...تاج دندون شش پایین شکسته بود ریشه ها هم تا وسط پوسیده بودن ...تاجو دراوردم یکی از ریشه ها رو هم دراوردم برای ریشه دوم گفتم دستیارمون گرافی بگیره ... مامانه هم مدام با این سوال رو مغز من اسکی میرفت که درنیومد ... گفتم نه هنوز شما خیلی استرس میدید ریشه دیده نمیشه بعد عکس درش میارم ... با نظر کارشناسیشون فرمودن دندون کشیدن مگه چقدر وقت میبره ما قبلن کشیدیم اینجوری نبوده ... اخرش دندون پسر رو کشیدم و کلی هم به خاطر رفتار مامانش عذرخواهی کرد ... منم گفتم باید یه بار زیر دست کسی بیوفتید که با درد دندونو دراره و یه ریشه جا بذاره تا قدر بدونید ...  


یاد یکی از همکارامون افتادم که روزی سی تا دندون میکشید و هربار مریضا زیر دستش دست و پا میزدن در پایان هم با صدای شکستن ریشه مریضو مرخص میکرد ... و مریضا اصلن هم اعتراضی نداشتن ...چرا ؟؟؟ چون ایشون مرررررد بودن ...


یه بار یکی از مریضاشون با درد اومد پیش من که ریشش مونده منم نگاه کردم انگار ریشه بود ولی گفتم باید حتمن گرافی باشه تا برات درش بیارم ... مریض و همسر گرامشون شروع کردن به داد و بیداد که شما که مال این ....خوریا نیستید چرا دست میزنید ما میخواستیم شکایت کنیم ...منم گفتم شکایت کنید اما مودب باشید ... همسرشون فرمودن تو هم هیچی حالیت نیست و رفتن ... 


و چند روز پیش هم یه خانمی اومد که سه تا ریشه دندون شش بالاش زیر لثه بود با یک تیغ بیستوری یه برش کوچیک دادم و ریشه ها رو دراوردم و بخیه زدم کاری که مطبای خصوصی بابتش کلی پول میگیرن ...دستیارمون میگفت مریض چندروز بعد اومده پیش همون دکتر مرده که ببین این دختره لثمو باز کرده و چه بلایی سرم آورده و ... دستیارمم کلی باهاش حرف میزنه که بهت لطف کرده و ... حالا امروز اومده بود بخیه شو بکشه بدون اینکه به روی خودش بیاره چقدر پشت سرم حرف زده تازه ازم خواست بقیه دندوناشم براش خودم درست کنم ...


پی نوشت: کشیدن دندون یک کار تکنیکیه زور هم میخواد اما نه اونقدر که مردم تصور میکنن فقط باید بدونی از چه وسیله ای کجا استفاده کنی و کجا نیرو رو وارد کنی تا دندون در بیاد ....

  • ۹۴/۱۱/۰۵
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی