وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

اشتباهی

من: آقا بیماری نداشتید 


مریضم: فقط واریکوسل داریم 


من: خب مساله ای نیست 


مریضم: ببخشید یه سوال داشتم مدتیه چشمام ضعیف شده به نظرتون مال واریکوسلمه؟؟؟


من: (عایا سوالش جدیه یا منظور دیگه ای داره؟ ... خب اخلاق پزشکی میگه جدیهلبخند)


باید از پزشکتون بپرسید اما ممکنه عوارض داروهاتون باشه ... 


مریض: ببخشید من برم دستشویی میام ... 


من: (الآن میدونه من دندونپزشکم یا فکر کرد اورولوژیستم؟تعجب)

  • ۹۴/۱۱/۰۵
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی