وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

هدایت


1) یکی از همکارام ازم پرسیدن کتاب آنگاه هدایت شدم دکتر تیجانی رو خوندم گفتم آره ...گفتن براشون ببرم حالا همشو خونده بودن و کلی ذوق میکردن و راضی بودن ازش ....قشنگ مشخص بود هدایت شده بود....

 

2) شروع طرحم 31 فروردین92 بود حالا فکر میکردم پایانش اواسط آذره رفتم برگه معرفی طرحمو نیگا کردم دیدم پایانش 5 آذر 93 هست

3) سرویسم ساعت 12 رفت و چون من مریض داشتم تا 2 بعد از ظهر موندم خسته رفتم ترمینال دیدم دو تا آقا نشستن با خودم گفتم خدایا کاشکی نفر چهارم آقا باشه من جلو بشینم ....همینجور غمگین بودم دیدم نفرچهارم یه پیرزن بودن که اومدن عقب وسط نشستن و منم راحت کنار پنجره نشستم ...عزیزم پیرزن چقدر ماه بود با تسبیحش فقط ذکر میگفت یاد مادرجونم افتادم شبیه دعای خودم برآورده نشد اما خدا جونم وسیله ای فرستادن که نتیجه، آرامشم بشه .... از همین اتفاقای کوچیک باید یاد بگیرم انقدر غر نزنم چرا صددرصد اونی نمیشه که میخوام نتیجه مهمه که عاقبت به خیریه

4) حین ترمیم یه دندون برادر مریضم که بچه ی شیطونی بود کلا رو روانم بود همش راه میرفت یه چشمم به بچه بود دست به چیزی نزنه یاد عروس گلمون افتادم میگفت پسر داییش اذیت میکرده بغلش کرده آوردش بالا بعد ولش کرده اونم آدم شده دیگه اذیت نکرده

5) یکی از مریضام با شوهرش اومد برا شوهرش دو تا دندون و برا خودشم دوتا کشیدم حین کشیدن دندونای خانمه شوهرش حالش بد شد منم حواسم به اون بود که یک سوم آخر ریشه شکست دیگه درش نیاوردم ازبس زن و شوهر استرسی بودن نتونستم زمان کار رو طول بدم تازه بعدشم برای آقا سرم وصل کردیم خیلی فشارش پایین اومده بود.... حالا خانمه رفته بود دندون دیگه ایشو پر کنه دکتر گفته بود تو عکس ریشه اینم مونده اونم اومد پیش من ...براش توضیح دادم نمیخواد ریشه رو دست بزنی خودش به مرور میاد بالا و مشکلی پیش نمیاد(البته شما اینجور فکر نکنید ریشه میاد بالا درواقع استخوون تحلیلی میره میره پایین ریشه معلوم میشه اونم بعد سالها ) مریضم استرسی آخرش گفت حالاچون اینو شکوندی یکی دیگشونو به جاش برام پر کن منم این کارو کردم حالا میگه ریشه دندون شوهرمم شکسته میگم ... بابا اونو مطمئنم کامل دراومد شاید ریشه مال دندون دیگه ایه ....حالا شوهره تهران عکس گرفته زنگ زده که شکسته ولی خودش هنوز نیومده....(اینم بگم شوهره همه دندوناشو کشیده بود فقط چند تا پوسیده مونده بود که منم کشیدمشون....حالا چی مونده کی مونده خدا عالمه)

 

  • ۹۳/۰۸/۲۳
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی