وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

دمباغ

سه روز متوالی به یکی از روستاهای اطراف نیلرام رفتم تا دندون بکشم .....اون روستا دمباغ بود ....

 

یا یک یونیت سیار و اتو کلاو و وسایل کشیدن پاشدم رفتم ....

نیمه ی خالی لیوان:

یونیت فقط یک پوزیشن داشت و خدا رحم کرد دندونی نشکست ....

روز آخر پزشک نبودن و این یعنی هر اتفاق اورژانسی میفتاد خودم مسئول بودم و خدارو شکر اتفاقی هم نیفتاد...

خیلی دلم برای آقای واو تنگ شد چون منشی اونجا با کمال وقاحت اسم مریضا رو نوشت داد به من و گفت من دیگه کاری ندارم ...البته ناگفته نمونه نصف مریضا فامیلیشون مثل خودش بود ...یعنی فک و فامیلشو نوشته بود...و روز دومم کلا به یه بهونه ای کلا مرخصی گرفت....

قصدمون این بود توی این سه روز هم به دمباغ برسیم هم به اقمارش اما مریضای اقمار نیومدن که ممکنه علتش عدم اطلاع رسانی بهورزا بوده باشه ....

روز اول چندتا از مردمش خیلی بی فرهنگی از خودشون نشون دادن مثلا اینکه توی مرکز در اتاق من داشتن تخمه سیاه میخوردن و آشغالاشو میرختن روی زمین و با صدای بلند حرفای منو که فارسی میگفتم رو مسخره میکردن..

نیمه ی پر لیوان:

وای یه مریض داشتم عقب مانده بود واقعا دلم براش تنگ شده اسمش بهمن بود روز اول براش دندون کشیدم دو روز بعدم همش میومد ....خیلی دوسش داشتم هی میومد تو اتاق وسایلو نیگا میکرد فرار میکرد....

به جای منشی یکی از ماماها از روز دوم مثل منشی ها تو اتاقم نشسته بود مریضا رو مرتب میکرد...خیلی خانم ماهی بودن دستشون درد نکنه فکر کنم بعد از اون سه روز یه هفته احتیاج به مرخصی داشت...

بهترین اتاق مرکز یعنی اتاق پزشک رو که روشنایی کافی داشت رو بهم دادن....

خوشحالم از اینکه از روزمرگی که توی مرکز شهری داشتم حداقل به اندازه ی سه روز راحت شدم...به خاطر مسائلی توی مرکز شهری به شدت افسرده شده بودم و از دست آدما خسته و این سه روز روزای رهایی بودن...

برای مردم مجانی کار میکردیم...

 

  • ۹۲/۱۱/۱۹
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی