وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

بداخلاق

امروز دکتر بد اخلاقی بودم... خیلی ناراحتم که نمیتونم اونجوری باشم که دوست دارم....یعنی شرایط نمیذاره یه دکتر مهربون باشم....

مثلا امروز یه مریضه گیر داده بود دو تا دندون بکشم گفتم نه .... همش اصرار میکرد ....الآنم یادش میفتم عصبی میشم....واقعا اصرار عصبیم میکنه!!!!!!!!!!

منم با عصبانیت بهش گفتم نمیفهمی چی میگم ...میگم نمیشه!!!!واقعا بازم نمی فهمید هی اصرار میکرد حین اصرارای اون کارپول از دستم افتاد شکست ...واقعا دیگه خیلی عصبانی شدم...آخرش من کم آوردم و براش دوتا دندون کشیدم ....

واقعا نمیدونم چی درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ۹۲/۰۹/۱۶
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی