وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

تحولات

امروز رویه ی کارمو تغییر دادم....


روزای شنبه، یکشنبه و دوشنبه دندون میکشم 

سه شنبه و چهار شنبه فقط پر میکنم

چون رفت و آمد میکنم و آمارامم خوب بودن روزای پنجشنبه off شدم نمیرم سر کار:))))))

اولا که رفته بودم شروع کردم به نوبت دادن ترمیمی دوماه رو نوبت دادم....جالب این بود هیچکی سر موقعش نمیومد ....هر کی میومد میگفتم صبر کن اگه مریضم نیومد پر کنم...

بعدش شنبه ها برای طول هفته نوبت میدادم اینجوری باعث شده بود بعضی مریضا که از روستا میان شنبه دیر برسن و نوبتا پر شده باشه....

رویه ی حالا اینه اسم هر کی میاد رو با شمارش مینویسم خودم روز قبل بهشون زنگ میزنم....حالا مشکل مریضایین که روز قبل میگن میایم و فرداش نمیان و من یه ساعت باید دیوارو نگاه کنم ....تصمیم گرفتم اگه دوباره اومدن به هیچ عنوان پذیرششون نکنم ....چون میتونن زنگ بزنن بگن نمیایم....

در مورد کشیدن هم اولا دندون همه رو میکشیدم بعضی روزا بیست تا مریضم داشتم که برا هر کدومشون چندتا هم میکشیدم ....

دیدم دارم به خودم ضربه میزنم ...پشت در زدیم فقط 8  نفر  پذیرش میشه حالا برا این هشت نفر هر چقدر میخواستن دندون می کشیدیم ....این جوری برا اینکه به 8 نفر برسن ساعت 4 صبح میومدن...اینجوری حق روستایی ها ضایع میشد...

عوضش کردیم گفتیم 4 تا بیمه روستایی 4 تا بیمه های دیگه...این وسط یه عده بودن هردو بیمه رو داشتن...باز حق بیچاره ها ضایع بود...

حالا عوضش کردیم نوشتیم سه روز اول هفته 15 نفر پذیرش میشه و برای هر کدوم یک دندان کشیده میشه....  هر چند میدونم تا حالا مشکل این بوده هی میگفتن تورو خدا دندونمو بکش حالا اضافه بر اون میگن تورو خدا چندتا دندونمو بکش.... 

  • ۹۲/۰۹/۰۶
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی