وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

نداشتن بی حسی

الآن چند روزه که لیدوکائین تموم کردیم برا اینکه مردمی که از ساعت 5 صبح میان سر خورده برنگردن یه بسته سیتانستی که داشتیم رو مصرف کردم.........

امروز یه مریضه با کلی اصرار موند تا دندونشو بکشیم.... حالا که نوبتش شد بهش گفتم دندونت سه ریشه ایه ممکنه در نیاد ....گفت نه من دانشجوام فردا امتحان دارم کلی هم معطل شدم حتما درش بیار...گفتم خب میرفتی بیرون گفت هزینش بالاست....گفتم کجا دانشجویی..گفت بروجرد .گفتم خب همونجا مرکز بهداشت داشت همونجا میکشیدی!!!!!!

بلاخره با اینکه معمولا دندون بالا با یک کارپول بی حس میشه ولی اون کاملا بی حس نشده بود یه کم صبر کردیم ولی بازم بی حس نشده بود ما هم ماده ی بی حسی نداشتیم....گفت تحمل میکنم....

خدا رو شکر دندون در اومد ولی مریضه خیلی درد کشید....

آخرش گفت بیرون دندون کشیدم درد نداشته اندازه ی 200 هزار درد کشیدم شما اینجا داروهاتون خوب نیست....منم گفتم از این به بعد بیرون دندون بکش اینجا نیا عوض تشکرتونه درست این بود دست به دندونت نمیزدم!!!!!!!!!

دید من خیلی به هم برخورده وقتی داشت قبضو میداد دوباره گفت خیلی درد کشیدم میخواست رو اعصابم باشه....دیگه نگاشم نکردم ولی تودلم موند بهش بگم حقت بود !!! من موندم همه با اون سیتانستا بی حس شدن حتی کسایی که دندون پایینشون بود...ولی اونو یه مرد دیگه بی حس نشدن اون مرده خودش گفت من تریاک کشیدم که ممکن بود اثر اون بوده باشه ....

تازه آخر وقت رئیس درمانگاه رفتن برام یه بسته کارپول آوردن.....


  • ۹۲/۰۸/۲۶
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی