وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

دیروز وقتی رسیدم مرکز مثل همیشه آقای واو بهم یه لیست از اسامی دادن...ولی یکی از مریضا یک لیست دیگه دستش بود میگفت این واقعیه!!!!!!!!!!!!!منم رفتم تو اتاقم لباسمو عوض کنم مریضه داد و قال راه انداخته بود میگفت: خانم دکتر نمیذارم کسی بیاد تو من باید بیام تو....منم با عصبانیت از اتاق زدم بیرون به آقای واو گفتم مشکلو حل کنه منو صدا بزنه.....آقای واو و مریضه هم از جون و دل به هم فحش می دادن ...باید عرض کنم مریضه خانم بود .....

 

بلاخره آقای عین رئیس مرکز وارد قضیه شدن....

آقای واو میگفت مریضایی که نوشته ساعت یک و دو نصف شب اسم نوشتن ...اومدن در زدن آقای واو هم اسمشونو نوشته!!!!!!!!!!!!!!!ما هم بهش گفتیم آخه چرا درو باز میکنی دیگه عادت میکنن....

آقای عین هم که معلوم بود حرفای آقای واو روباور نکرده بودن طبق معمول  حق رو به بیمارا دادن ...گفتن از لیست اون خانمه مریض ببینم....بعدشم آقای واو ناراحت شدن...همین موقع زنه اومد تو اتاق شروع کرد به داد و بیداد که شما دارید حق منو ضایع میکنید....هرچی آقای عین میگفت بیرون باش ما حقو ضایع نمیکنیم انگار نه انگار همش میگفت این مریضا رو آقای واو با پارتی بازی نوشته!!!!!!!!کاری کرد که آقای عین بهش گفت ... خوردم تا از اتاق رفت بیرون....

زنگ زدن 110 !!!!!!!!!نمیدونم چی شد دیگه که آقای عین گفتن با همون لیست آقای واو مریض ببینم...یهو خانمه اومد و یهو خیلی مودب شده بود ...داشت باهام حرف می زد گفتم من فقط به حرف آقای عین گوش میدم....رفت دوباره اومد گفت آقای عین گفته فردا بیام ...منم گفتم خودش باید بهم بگه من دیگه به حرف شما گوش نمیدم ..در اتاق منو تهدید کردید گفتید نمیذارم کسی بیاد تو...........

خانمه میگه من غلط بکنم.....بهر حال رفت و امروز اومد ...اسمش نفر 6 بود ولی من بهش گفتم چون دیروز یک ساعت وقت من و مریضا رو گرفتی و اعصاب همه رو خورد کردی آخرین نفر اگه وسیله داشتم برات کار میکنم....براش کار کردم اونم کلی حلالیت طلبید...منم گفتم خدا میدونه حق با کیه شما هم واگذار به خدا اگه حقت نبودو دیروز این همه داد و قال کردی من که ازت نمیگذرم...اگه هم حقی داشتی خوب کردی براش جنگیدی!!!!!!!!

  • ۹۲/۰۷/۲۱
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی