وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

مگر به شما کمتر از یک میلیون میدن؟!!!(اگه این کارو میکنن من جای شما دندون پزشکا بودم دسته جمعی اعتصاب میکردم)...


[پاسخ:]

اعتصاب! انقدر پراکندمون کردن که نمیتونیم اعتراض کنیم ....بقیه هم که با حقوقشون آداپته شدن مثلا روزی دو تا دندون میکشن بقیه رو رد میکنن....9 میرن 12 میان خونه به جاش بعد از ظهرا میرن بیرون کار میکنن...

ولی من نمیتونم...یعنی بخوامم نمیشه دیگه یه عالمه آدمه و من یکی... تازه کلیشونو رد میکنم آخرش این همه کار انجام میدم....البته مردمم گناه دارن اگه ما براشون کار نکنیم میرن جاهایی که دندونپزشک تجربی داره که ارزون میگیره ولی کثیفن:(((((((

از اونور چون مجبورم با سرویس برم باید متناسب با زمان سرویس 7 برم 2 برگردم...اونجام نمیشه قایم بشم ..مردم میان پیدام میکنن......

پزشکای طرحی مثل ما هستن ولی اونا طرحی به اسم پزشک خانواده دارن...میرن روستاها مردم روستا رو معاینه میکنن  بابت این طرح پزشک خانواده  پول بیشتری میگیرن!!!!!!! ماهم باید مریضای روستاهارو ببینیم ولی هیچ امتیازی برامون نداره.... البته ماتو مرکز میبینیم ولی پزشکا رو با ماشین میبرن تو روستاها ....


  • ۹۲/۰۷/۱۱
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی