وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

توی اتاق ما از این شیرای پیچی وجود داره ...هر بیماری بعد از کشیدن دندون میره اونجا تف میکنه دست به شیرا میزنه دهنشو میشوره...یعنی عفونت همین جوری میچرخه!!!!!!!!


منم از دوماه پیش نامه نوشتم و درخواست شیر پدالی کردم ....اما بعد از دوماه هنوز خبری نیست....هفته پیش همه رو تهدید کردم اگه تا پنجشنبه شیرا رو نیارید مریض نمیبینم....ونیاوردن!!!!!!!!

منم امروز مریض ندیدم....البته ساعت 10 مریض نوبتی ترمیمیم اومد چون بهش قول داده بودم کار اونو انجام دادم....

فقط اثرات اعتصابممو ببینید:

آقای واو منشی درمانگاه مریضا رو رد کرد بعدشم منو تشویق میکرد مریض نبینم....کلا مشکوک دو به هم زن به نظر میرسید البته ایشون پسرعموی رئیس شبکه ان...وسایلم استریل نکرده بود تا قطعا من دندون نکشم:))))))

آقای عین رئیس مرکز گفتن اگه مریض نمیبینید براتون پاس ساعتی رد میکنم....یعنی یعنی....من رئیسم و نمیذارم کسی ول ول بگرده!!!!!!یکی نبود بهش بگه آخه دکتر قبلیتون که ساعت نه میومد سرکار مگه براش پاس رد میکردید....(منظور از پاس مرخصیه ساعتیه!)(مهم نیس خودم از بس منظم بازی در آوردم پرتوقعشون کردم....)

دکتر واو ...رئیس شبکه ان....گفته بودن شیر ربطی به کشیدن نداره بهش بگید مریض ببینه...  منم خودم بهش زنگ زدم و ماجرا رو توضیح دادم ایشونم گفتن مریض دیدن ربطی به شیر نداره شما داری احساسی رفتار میکنی...گفتم دوماه منطقیم به این نتیجه رسیدم احساسی باشم....ایشون فرمودن 25 ساله دندون میکشن کسی هپاتیت نگرفته(انگار بعدش آزمایش خون گرفتن انقدر مطمئنن)...منم گفتم یا کار نمیکنم یا مرخصی میگیرم گفتن موافقت نمیشه ....گفتم غیبت میکنم...یه کم کوتاه اومدن گفتن تا 48 ساعت دیگه اگه شیر آماده نشد تعطیلش کنید:)))))))بعدشم گفتن اون فردمقصر که اینقدر لفتش داده رو توبیخ کردن.....

منتظر 48 ساعت بعدم..............................

  • ۹۲/۰۷/۰۶
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی