وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

استخدام

چند روز پیش یکی از مریضا ازم پرسید چرا منشی نمیگیری ...گفنم نمیتونن نیروی جدید بگیرن...اگه بخوام منشی بیارم باید خودم بگیرم وحقوق بدم...گفت اگه خواستید دخترم بیاد....گفتم شمارشو بنویس....هنوزهیچی نشده بهم میگه شرایطتون چیه حقوقش چقده...استخدام میشه؟؟؟؟؟؟؟


منم مونده بودم این هنوز نیومده مدعیه!!!!!!!راست گفتن اگه نیروی آزاد بگیریم مدعی میشه باید فردا بیمشم کنم..... از گرفتن منشی پشیمون شدم فکر کنم دردسرش زیاد باشه....

  • ۹۲/۰۷/۰۵
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی