وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

تحصن

بعد از بیمارستان صحرایی اتاق ما تو مرکز شده بود انبار وسایل بهداشتکارامون.....

 

از شنبه گفته بودم اتاقو تخلیه کنن ....ولی تا امروز انگار نه انگار ...

منم هر چی دیروز میگفتم اگه اینارو برندارید من دیگه نمیام نیلرام...هیچ عکس العملی نشون نمیدادن ..اصن برا کسی مهم نبود....

ولی امروز اول صبح گفتم تا اینارو نبرید مریض نمیبینم...اینجوری دیگه با من طرف نبودن با یه عالمه مریض که از صبح اومده بودن طرف بودن....اولش توجه نکردن منم تا 9 صبح در اتاقو قفل کردم مریض ندیدم ...تازه ساعت نه بعد اعتراض بیمارا آقای واو اومده میپرسه برا چی مریض نمیبینید (واقعا خسته نباشه البته!!!!!)

منم گفتم تا نیم ساعت دیگه وسایلو نبرن ...برمیگردم خونه اصلا دیگه مریض نمیبینم...تازه شروع کردن به زنگ زدن و بعد از 5 دقیقه وسایلو بردن....

واقعا خجالت آوره...کاری که انقدر سریع میشه انجامش دادو انقدر طول میدن....واقعا جواب خدا رو چی میدن...اصن معتقدن خدایی هم هست....

واقعا برا بهداشتکارای بی خیال متاسفم ....اینقدر نسبت به وسایلشون بی اهمیتن...من موندم این هفته اصن مریض دیدن بدون این وسایل ....یعنی اگه رئیسشون بودم یه حال اساسی به خاطر این بی خیالیشون ازشون میگرفتم....اونم از بیمارستان صحرایی که خون منو تو شیشه کرده بودن....بازم صد رحمت به خانم عین امروز بعد یه هفته اومد وسایلشو جدا کرد از وسط اتاق گذاشتشون تو کمدا!!!!!!!

یا من غیر طبیعیم یا اونا ...اگه یکی از وسایل اتاقم خراب شه تا درست نشه همش پیگیرمش و باصد تا تهدید و دعوا این پرسنل رو مجبور میکنم برام درستش کنن انگار جهازمن!!!!!!!!

تنها کسی که از بقیه ی آدما پیگیر تره رئیس مرکز آقای عین هستش ..واقعا هر چی ازش میخوام انجام میشه...ولی خدا نکنه کارمون گیر یکی دیگه تو این شبکه باشه :(((((( خانم عین هم وظایفشو انجام میده یعنی نامه های نیاز مندی هامونو میبره برا شبکه امضاهاشو میگیره ولی پیگیریاش دیگه با خودمه باید صد بار بپرسم برامون تهیه کردید یا نه ..اگه خانم عین برا پیگیری بره قطعا قبلش خودم ازش خواستم ....چون پیگیری جز وظایفش نیست!!!

به خدا انقدر تو شبکه و مرکز با مردا دعوا میکنم یا خواهش میکنم دیگه دارم روانی میشم ...خدایا چرا اینا انقدر بی خیالن ....

خدایا حالا که تو نیلرام گیر همچین آدمایی افتادم خواهش میکنم ازت یه مرد مسئولیت پذیر تو زندگی به من عطا کن ...خدایا واقعا ازت تمنا دارم....

  • ۹۲/۰۶/۲۷
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی