وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

باسواد

مریضه یه دندون پرکرده با آمالگام وسیع داره یه تیکش پریده میگه برام پرش کن .....

 

گفتم باید همه ترمیمشو بردارم بعدشم دیگه باید روکش بشه ....میگه عیبی نداره تو بردار اگه نشد برام بکشش....

گفتم به جای این میتونم سه تا دندون آسونو برا بچه ها پرکنم اینجا دولتی جای ریسک شما نیست تازه تا دوهفته دیگه نوبتای ترمیم پره(تازه سر و وضعشم خوب بود میتونست بره بیرون همونطور که پرش کرده درستش کنه)

بلاخره از اون اصرار از من انکار....بلاخره رفت ...

دوباره فرداش اومده اصرار.... منم گفتم یه بار یه چیزو میگن دیگه بفرمایید!!!!!!

فرمودن: پس نگید دندونپزشکم بگو دندون کشم....منم گفتم بفرمایید بیرون بی تربیت!!!!!

کلا خدا نکنه یه آدم با کلاس و باسواد به خصوص یه فرهنگی بیاد مریضم بشه....انتظار داره هرچی بگه من قبول کنم....و هرچی رو من قبول نکنم از نظر اون توهین محسوب میشه و به خودش اجازه ی هر جسارتی رو میده...

البته خیلی از مردم به خصوص پیرمرداشون خیلی مظلومن هر چی جوابشونو بدم چیزی نمیگن خیلی مظلوم میشن در حدی که خودمم پشیمون میشم جوابشونو دادم....

 

 

  • ۹۲/۰۶/۲۵
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی