وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

خانم دکتر

از اینکه همه بهم میگن خانم دکتر خسته شدم ....احساس میکنم همه هویتمو از دست دادم و تمام شخصیتم به دکتر بودنمه....

دوست دارم با اسم فامیلیم صدام بزنن...ولی میترسم بهشون بگم چون همه جنبه صمیمی شدنو ندارن....

چرا آدما اینجورین...اولش بهت اعتنا نمیکنن ولی وقتی میفهمن دکتری رفتارشون عوض میشه ....

برا همین وقتی میخوام شخصیت یکی رو بفهمم به رفتارش با بقیه آدما توجه میکنم نه رفتارش با خودم:))

البته به همه هم بگم بهم نگو دکنر احساس صمیمیت بیش از حد میکنه اونم خوب نیست ...

  • ۹۲/۰۶/۲۰
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی