وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

بیمارستان صحرایی

الآن سه روزه درگیر جایی شدم به اسم بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد آباد در 10 کیلومتری نیلرام...

دو قسمت داره یکی مرکز پیش درمانی که بیماران را غربالگری کرده و ارجاع میداد به قسمت بیمارستان که متخصصان حضور داشتن حتی میگفتن چندتا جراحی هم انجام شده....

ما تو قسمت پیش درمانی بودیم و اتاقمون سه تا یونیت سیار داشت (یونیتایی که اصلا خم نمیشدن و با صندلی معمولی فرقی نداشتن....)

قرار بود ترمیمی، کشیدن، فیشورسیلانت، فلورایدتراپی انجام بدیم....از قبل هم بهداشتکارا مریضا رو غربالگری کرده بودن بهشون برگه ارجاع داده بودن ولی چشمتون روز بد نبینه.....

از یه ماه قبل بهم گفته بودن باید برم اونجا منم همه وسایل اتاقمو هم مواد مصرفی هم غیر مصرفی رو براشون فرستاده بودم خودمم توی مرخصی بودم به خاطر اونا از دوروز قبل برگشتم و توچیدن وسایل به بهداشتکارام کمک کردم اسم منم دم در زده بودن....روز شروع کار به من گفتن نیاید برید نیلرام ....دیگه عصبانی شدم !!!!!

قصدشون مشخص بود یه سری دندانپزشکو میخواستن از مرکز استان بیارن براشونم ماموریت زده بودن که بهشون ارتقا بدن!!! البته میگفتن میگیم تا مرکز خودمون خالی نمونه ولی باید از قبلش برنامه ریزی میکردن من که عروسک خیمه شب بازی نیستم هر لحظه یکی برام تصمیم بگیره!!!

گفتم من از مرخصی اومدم و وسایلمم همه فرستادم برم اونجا چکار کنم!!!! یا میرم ادامه مرخصیم یا میمونم فرهاد آباد جلوی ارتقا بقیه رو بگیرم:))))))))))

بلاخره موندیم البته چاره ایم نداشتن چون دکترایی که فرستاده بودن خیلی نامنظم تشریف داشتن البته به جز یکی دوتاشون که پا به پای من کار میکردن... بعدشم من از همه مواد و وسایل اطلاع داشتم...از اون گذشته کسی رو برا شستن وسایل و استریل نفرستاده بودن من و خانم عین مثل دو تا خدمه خودمون وسایلو میشستیم...بعدشم من فقط بلد بودم  با اتوکلاوا کار کتم....

به خانم کاف میگفتم به اون دوتا بهداشتکارم بگید وسیله بشورن اونا عرض میکردن مگه ما خدمه ایم...

صد رحمت به خانم عین خودمون بیچاره خیلی کمکم کرد خدا خیرش بده....بلاخره هر کی بارش بیشتر افتاده تر میشه دیگه:))))))))

 

  • ۹۲/۰۶/۱۸
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی