وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

اولین جراحی

مردم بدون عکس دندون میان دندون میکشن ....حاضرم نیستن عکس بگیرن...

 

همیشه اولش به همه میگم ممکنه دندونت بشکنه مجبور شی بری جراحی کنی!!!!!!قبوله امتحان کنم اگه دراومد که بهتر اگه نشدم که باید بری مطب خصوصی!!!!!

یه دندون 7 پایینو داشتم میکشیدم جونم به لبم رسیده بود آخرش گفتم برو مطب بیرون جراحیش کن!

نیم ساعت بعد برگشت گفت رفته یه جایی منشیش گفته کسی که این گندو زده خودش درستش کنه حالا میشه یه بار دیگه امتحان کنید!!:(((

منم که کلا ناراحت شدم آخه منشی انقد پررو!!!!!!!

گفتم باشه خودم با وسایل محدودی که داشتم شروع کردم به جراحی ...با فرز ریشه ها رو جدا کردم...تونستم درش بیارم:)))))

ماسکمو کشیدم پایین ....ولی نگفتم متاسفم!!!!!!!!

  • ۹۲/۰۶/۱۷
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی