وب نوشته های یک دندانپزشک

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    B.W
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

خون بازی

گفتم که دم در ورودی زدیم فقط 8 بیمار پذیرفته می شود بقیه رو رد میکنیم چون دیگه جونی برام نمیمونه بخوام دندون همه رو بکشم .....

ساعت ده مریض اومده میگه دندون بچمو بکش میگم خانم دیگه وسیله نداریم بعدشم مریضا از ساعت 5 صبح میان اسم مینویسن.....اصن تو گوشش نمیرفت هی اصرار میکرد!!!!!!!

گفتم:خانم برو بیرون برو بیرون برو بیرون

میفرمایند:خودت نفهمی!

رفتم درو باز کردم گفتم بفرمایید 

داره میره میگه خدا لعنتت کنه!!!!!!!

اولا ساده بودم میشستم زار زار گریه میکردم الآن پوست کلفت شدم جوابشونو میدم:))))))

راستش منو جای خون بردن نیلرام باید تا حد مرگ کار کنم:((((((((0

  • ۹۲/۰۶/۱۶
  • دکتر محیصا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی